"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Thursday, January 22, 2009

pagi yang cerah..



Lepas solat subuh.. aku bermalas-malas diatas katil.. cam biasa arr aku kan?.. pusing kiri pusing kanan.. pastuh senyum sensorang.. cam biasa jugak arr.. aku kan kuat berangan.. lalala.. tetiba.. cam suspen plak.. hehehe.. x der apa ahh.. sms bunyik aje arr kat hp cap ayam aku tuh.. ekeke.. so, aku pon baca arr.. sambil tuh mak aku ketuk pintu bilik suh kuar ke 7 eleven pi beli roti and nasi lemak untuk sarapan.. hehehe.. cam biasa hari2 arr bila aku malas wat sarapan maka kedai or gerai tepi jalan jd mangsa aku tapau balik umah... hehehe.. mmg tak sesuai buat bini org nih! ekeke.. so, story bermula.. amboi da siap pegang mangkok pop corn tuh! hahaha..

Dia : Salam wa. Wa dh kenal saya hampir 3 tahun. Awalan dlu wa anggap saya sinis dan sombong. Skrg, adakah saya tmn yg baik?

wahhh dalam keadaan blurr pepagi aku mdpt msg nih? adakah aku bermimpi d pagi hari?.. hihihi.. so, aku bingkas terus membalas.. pastuh beberapa minit dia balas..

Dia : Wa tau kan saya mmg susah nk kwn dgn sbarangan org. Dlu nk rapat dgn wa pun makan masa sampai saya komen blog wa pedas giler.. So smlm saya komen blog "tut" dgn pedas giler dn ramai yg x suka cara saya sbb nmpak mcm bagus sgt. Adakah saya salah?

Aku garu kepala kejap.. mak bising suh cepat gi cari roti ngan nasi lemak.. adess.. tp aku sempat gak balas msg dia... pastuh sarung tudung.. utk makluman aku da mandi pg tauu.. hehehe.. start enjin keta.. duk diam dalam nunggu enjin keta panas konon..hihi.. sms msk...

Dia : Thanks wa atas kata2 terbaik nasihat nih..

wahh bangga aku.. dia menerima kata-kata aku yg sengal ini.. CAK! hehehe

Dia : Wa, saya rasa ramai kwn2 menyepi skrg ni. Dan rasa mcm xde kwn je. Camne nk anggap 'perkara biasa je' semua ni? Kdg2 nk klik je butang remove tu.. Bg adbais sikit

Daa.. dia nak wat lg ker? ish ish.. x bleh jadik nih.. kang x der plak tmpt aku nak skodeng cinta masyuk and wat adegan rembat merembat.. huhuhu.. nak kasi basuh dia nih! hahaha... opsss... hihihi

Dia : Errk.. Org cite org lain ler. Bg saya atleast ada gak jengah. Yg ni kes ada kt blog org tp xde kat blog kita. Camne tu?

Hmmmmm... pjg aku tarik nafas.. hihihi..

Dia : Wahhh.. Gua gembira dgr kata2 lu ni. Lu buat gua kobar2 bergoblog. Sayang bangat sama lu. Muahhh

Hehehehe... well u know me? aku kan mawarcinta ala sengal gedikz yg sopan santun lagikk.. hahahaha... adesss

Dia : Aiyarkkk.. Sabo je lah. Thanks..

Uik, pasal sms berbunyik gitew.. maka dikatakan sabo.. maka sabo aje arr yerr.. ekeke.. pap! tepuk kat dahi.. camne aku bleh lupa citer pasal roti ngan nasi lemak eh?? ala kira selamat arr da masuk perut daa.. kikiki.. abaikan ajer la yer 2 makanan tuh.. hehehe


So, kesimpulannya... just simple jer.. bila saya suka.. saya tetap suka.. siapa awak, saya tetap suka.. tapi, bila saya dah luka.. sampai bila2 pon saya tetap akan rasa luka.. so, hargailah tengah saya suka yerr.. hahaha.. perghhh ayat x hingat! mohon permisi otak yg serabut.. mata yg telah pinor.. hehehe.. tpkan suka tak suka walaupon luka.. saya tetap suka!! pasal lontaran vokal lantang anda yg padu itu meniup semangat persis serikandi daa.. lalala.. pepon chaiyuk! chaiyuk!