"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Monday, January 26, 2009

not pretty.. sexy lor..


I lie awake at night
See things in black and white
I've only got you inside my mind
You know you have made me blind

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this longing in my heart
I knew it right from the start

Oh my sexy sexy man I love you
Like I never ever loved no one before you
sexy sexy man of mine
Just tell me you love me too
Oh my sexy sexy man
I need you
Oh my sexy sexy man I do
Let me inside
Make me stay right beside you

I used to write your name
And put it in a frame
And sometime I think I hear you call
Right from my bedroom wall

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time

Oh my sexy sexy man I love you
Like I never ever loved no one before you
sexy sexy man of mine
Just tell me you love me too
Oh my sexy sexy man
I need you
Oh my sexy sexy man I do
Let me inside
Make me stay right beside you

Oh sexy man
Say you love me too

Oh my sexy sexy man I love you
Like I never ever loved no one before you
Sexy sexy man of mine
Just tell me you love me too
Oh my sexy sexy man
I need you
Oh my sexy sexy man I do
Let me inside
Make me stay right beside you



Hehehe.. sebetulnya lagu tuh dia bubuh tajuk “pretty boy”.. tp aku gatai tangan tuko bg sedap sexy man.. aku kan.. suka ati aku arr.. yup, bior sexy dan selamanya tetap sexy al macho gitew cam tom kuruss.. ekeke.. pasal aku x suka la laki jadik pretty!!.. lembik, lemah dan lemau.. silap gaya mau jadi auw.. auw.. tukor identiti.. wat operate!.. konon jelita sgt arr tuh mengubah ciptaan Tuhan?.. x nakk.. x suka.. huhu.. aku nak depa jadik kuat dan gagah perkasa!.. haha.. uik, aku bukan gila 18sx tau!.. kang x pasal blog aku yang ayu dan manja nih kena gulung tikor plak.. kang ada lagi yg ngadu nyamfah ngan aku.. hihihi.. pasal che minah dgn pak man tempe senyum2 sumbing cam tertelan asam kecut eh? ini bukan blog lawak jenaka tau!.. ekeke..

Aku kan suker sgt layan lagu nih.. naper ntah cam best jer dia punya lirik tuh.. still ingat lagi.. time tu my frenz pasang lagy tuh kat dia punya car.. wahh, bestnyaa lagu nihh.. dag dig dug.. terbang diawangan.. hehehe.. tpkan buat aku terkejut beruk mak yeh bila lagu ini telah disiarkan oleh satu blog power rangers yang bisa buat aku ternganga mulot dan sampai mata aku terbeliak tak bleh nak katup balik.. nasib lalat x masuk mulut aku masa tuh.. hahaha.. uik? mungkinkah dia ahli nujum negara? bisa tembus dalam mangkuk jampi Tamar Jalis, Siri Bercakap Dengan Jin? .. iee serammm.. hehehe.. so, aku memang respek arr.. so, aku pon layanz lentuk time tuh gak.. pasal dia da buat aku tersentuh daa.. cam biasa arr.. aku kan minah perasan yang berperasaan jati diri dan punya wawasan "poyo".. hihihi..

Mata dah memberat.. otak dah beku nak mengayat.. so, … OUT!!