"Renunglah sinar rembulan bila saat rindukan saya.. pasti wajah saya menjenguk hadir.. seindah sinar rembulan, seindah itulah cinta saya pada awak.. walaupun jauh untuk digapai, awak tetap indah dan menawan dalam hati saya.."

Wednesday, January 21, 2009

JAWABKAN CINTA



Kalaupun...
Tiada suara untuk memaksudkannya
Hingga kuntum-kuntum rindu luruh dalam hatimu
Desir-desir kasih menyapa lembut kelumu
Aku tetap tahu... hatimu untukku
Rindumu itu kerna aku

Kalaupun...
Tiada warkah dikirimkan bayu untukku
Atau nota kasih sebagai tanda rindu darimu
Hingga tembok-tembok duga mulai padu
Membenteng aku dari menyentuhmu
Aku tetap mahu... selalu menyebut namamu
Selalu berharap kaupun tahu
Aku juga rindu

Kita terpisah jauh
Walaupun dekat dengan hasrat
Tetap memendam
Walau bebas luahan berdebat hebat
Tetap terasing
Walau berkumpul dalam serumpun
Hingga... kita sama-sama terluka
Walaupun gembira saat mereka saling tertawa
Kita masih berbias bicara
Tentang cinta

Selemah-lemah rahsia
Adalah saat kita tak mampu berdusta
Saling dicipta untuk melengkap cinta
Saling berusaha merebut suasana
Untuk nikmati bahagia

Selemah-lemah cerita
Adalah saat kita tak mampu berpura
Saling rindu saling cinta
Saling perlu dan memerlukan
Untuk berkongsi segala suka dan duka
Walau selalu penuh sengketa
Selalu rajuk dan manja
Jadi senda tak diduga

Jangan benarkan lagi
Rindumu berkalang derita
Kerna kau mampu membawa aku pulang semula
Dalam dakapan ayat-ayat cinta
Yang pernah kau cipta
Dalam bahasa luar biasa
Demi bahagia untuk kita

" S E C R E T "
Yakinilah... kerinduan itu masih untukmu



ekeke.. well u know me?? cencilut at at.. cencilut kucing lompat.. gusti gustat.. bang aji gatai kena piat.. puisi power kamu aku rembat! haha.. sesambil kening terangkat angkat.. cenyum leret ala gedikz gitew.. kikiki.. camner ler rupa gayanyer yer dak? bolehkah kamu bayangkan rupa aku cenggitu? hehehe..

hmm.. otak still beku lg nak mengayat pepanjang... so, be cool.. be strong.. SMILES!!